Les cobertes


La portada de “Lluna Negra”: Una mica d’història.

Quan decideixes publicar un llibre mai saps en quin moment imagines les cobertes: com seran, quina il·lustració incorporarà, quin títol durà. En ocasions la portada la visualitzes en una fase molt embrionària, però el més normal és que comencis a preocupar-te per elles al final del procés.

Les cobertes de Lluna Negra varen sorgir espontàniament, de fet varen ser un regal sorpresa de Sofia Rigo Llabrés (Palma, 1989), que es va oferir a fer-nos uns dibuixos molt “negres” per il·lustrar els relats. En veure el resultat la decisió va ser unànime, i la portada triada és ara una realitat en paper ja disponible a les llibreries.

El motiu central és la Lluna esquinçada que brolla sang, amb la imatge del sempre solitari investigador que se suposa que ha de resoldre els crims amb les seves capacitats deductives magistrals. La il·lustració és original i efectiva, senzilla i neta.

Moltes gràcies Sofia! Un magnífic regal per al llibre, per a la “Lluna Negra”, una mica més nostra.

Imatge

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s